777 006 216
Navigace

Jumper Furgon / Kombi / Valník / Podvozek

od 389.000,- Kč

Určen pro práci v těch nejlepších podmínkách. Partner při práci, ale také výkladní skříň společnosti, ve které pracuje - model Citroën Jumper má vše, aby vás okouzlil. Nový Citroën Jumper využívá to nejlepší z know-how značky z hlediska designu, ergonomie (připojení a komfort), bezpečnosti a úspornosti provozu.

 

Kompletní řada furgonů (až 17 m3)

  • Kvalita, které lze důvěřovat: více než 4 miliony testovacích jízd
  • Zadní dvoukřídlé dveře s výškou až 203 cm umožňující využít užitečnou šířku 1422 mm, což je nejvíc v této kategorii.
  • Velké boční posuvné dveře o šířce až 125 cm.
  • Zadní pneumatické odpružení snižující práh nákladového prostoru o 7 cm.
  • Regulace rychlosti při jízdě ze svahu (HDC) pro dobrou pohyblivost za všech okolností.
  • Nová zpětná parkovací kamera s funkcí sledování nákladu

Nový Citroën Jumper nabízí velkou různorodost tvarů karoserie, které se liší v délce – 4 délky (L1, L2, L3 a L4), v rozvoru – 3 rozvory (300 cm, 345 cm a 404 cm) a ve výšce – 3 výšky (H1, H2 a H3).  Celkově tak Citroën Jumper existuje v 8 verzích furgonu od 8 do 17 m3.

Nový Citroën Jumper nastavuje nová designová měřítka z hlediska poměru mezi užitečným objemem a vnějšími rozměry. Nový Citroën Jumper nabízí bohatý výběr objemů:

  • Šířka nákladového prostoru „best in class“ (nejlepší ve své kategorii):
    • mezi podběhy kol (142 cm)
    • mezi přepážkami (187 cm) 
  • Užitečná délka mezi nejlepšími furgony své kategorie
  • Boční posuvné dveře umožňující otevření dveří na 125 cm
  • Zadní dveře s výškou až 203 cm (nejvíce v této kategorii)
  • Otevírání zadních výklopných dveří na 270°
 

 

 

Zaslat dotaz

Více komfortu a více designu

 

 

Nový Citroën Jumper se rovněž stává novou referencí z hlediska komfortu pro pohodu těla i ducha:

  • Sedadlo řidiče s proměnlivým odpružením
  • Přední sedadla s loketní a bederní opěrkou  
  • Páka řadicí páky na palubní desce
  • Výškově nastavitelná psací podložka
  • Přímo dostupná zásuvka 12 V
  • 13 důmyslně rozmístěných odkládacích přihrádek včetně uzamykatelné chlazené přihrádky před sedadlem spolujezdce
  • Volant potažený kůží
  • Výklopný stolek v opěradle dvousedadla spolujezdce

Delší kabina vozu nový Jumper byla rovněž přepracována pro větší komfort, nákladový prostor získal nová okna a čalounění.

 

 

Styl nového Citroënu Jumper prošel výrazným vývojem, nabízí elegantní a optimistický design korespondující s jeho mimořádnou funkčností. Na masce chladiče se objevuje nové logo značky a vůz nabízí i nový světelný podpis.

 

 

Nová přední světla pro denní svícení s LED diodami, která jsou elegantně zabudovaná do masky chladiče, hrdě ukazují na to, že nový Jumper vstoupil do nové generace.

 

S rozpočteme pod kontrolou díky profesionální kvalitě

 

 

Nový Citroën Jumper, který bere ohledy na rozpočet firemních zákazníků, vykazuje pokles spotřeby až o 1,3 l/100 km (emise nižší o 34 g CO2/km) oproti současnému modelu (údaje pro furgon L3H2 B-HDi 130k): příkladné provozní náklady. Nový Citroën Jumper je vybaven novými motory pro snížení spotřeby a emisí o výkonu B-HDi 110k, B-HDi 130k a B-HDi 160k, který v městském provozu snižuje spotřebu paliva o 0,5 l/100 km.

 

 

Nový Citroën Jumper nabízí vynikající spolehlivost při práci, které bylo dosaženo díky použití technické platformy otestované během 4 milionů kilometrů. Kromě nedávných vylepšení motorů využívá nový Citroën Jumper i další technické novinky, které opět o něco zvýšily kvalitu vozu:

  • Nová koncepce systémů vstřikování u motorů B-HDi 110k, 130k a 160k,
  • Zesílení zadních a bočních dveří (při testech provedeno 500 000 cyklů otevírání a zavírání),
  • Optimalizace brzd z hlediska výkonu, výdrže a hluku,
  • Přepracování lišty odvádějící vodu z čelního skla,
  • Použití nového upevnění tlumičů.

Více užitečných technologii

 

Vždy připojen

 

 

Nový Citroën Jumper poskytuje moderní technologie pro lepší ergonomii řízení a větší praktičnost. Nový Citroën Jumper nabízí pro trvalé připojení Connecting Box (hads free sada Bluetooth a USB port), který je kompatibilní se všemi verzemi výbavy s audiosystémem.

 

Zpětná parkovací kamera

 

 

Nový Jumper nabízí jako první v této kategorii nový barevný pětipalcový dotykový displej, do něhož může být zabudována navigace a zpětná parkovací kamera.
Zpětná parkovací kamera zobrazuje tři typy informací:

  • Červená: linie, kterou není možné při couvání překročit
  • Oranžová: linie odpovídající otevření zadních výklopných dveří. Řidič tak přesně vidí, jaký prostor potřebuje k jejich otevření. 
  • Zelená: linie vymezující prostor, v němž lze bezpečně couvat.
 

Technologie pro větší ochranu

 

 

Nový Citroën Jumper nabízí řadu technologií zajišťujících větší bezpečnost:

  • Intelligent Traction Control s funkcí HDC (regulace rychlosti při jízdě ze svahu),
  • Asistent pro rozjezd do svahu (Hill Start Assist),
  • Funkce Load Adaptative Control, která zjišťuje celkovou hmotnost vozu a podle toho upravuje účinnost elektronického stabilizačního systému ESP, 
  • Programovatelný tempomat – omezovač rychlosti,
  • Systém varování před neúmyslným překročením dělicí čáry,
  • Detektor stavu tlaku vzduchu v pneumatikách.
Zprávy z Businesscentra

KATALOG RÉTROMOBILE

13. 02. 2019

U příležitosti stého výročí založení vydává Citroën speciální sběratelský katalog s vybranými 30 vozy zastupujícími 100 let historie značky. Výborná příležitost, jak si udělat nádhernou cestu v čase! Užijte si čtení…

EU rozhodla o razantním snížení emisí u aut

10. 10. 2018

Osobní automobily vyráběné v Evropské unii od roku 2030 by měly vypouštět o 35 procent méně oxidu uhličitého než v roce 2021, dodávky pak o 30 procent méně, uvedlo v úterý večer na Twitteru rakouské předsednictví EU. Po 13 hodinách jednání se na tom v Lucemburku v úterý pozdě večer dohodli ministři životního prostředí členských zemí.

Citroën 2CV - legendární kachna se světu ukázala před 70 lety

08. 10. 2018

Přesně před sedmdesáti lety, 7. října 1948, se na pařížském autosalonu poprvé představil dnes již legendární automobil, který výrazným způsobem motorizoval poválečnou Francii a další evropské země - Citroën 2CV, kterému nikdo neřekne jinak než „kachna”.